Als gevolg van onze groei zijn wij op zoek naar enthousiaste engineers met een passie voor de Unified Communications oplossingen van Avaya.

Werken bij S4ICT

Hoe ziet jouw uitdaging eruit?

Je werkt voor de Business Unit Professional Services waar jij onderdeel bent van het Avaya Support Team. Samen met jouw collega’s richt jij je op het pro-actief en reactief beheren van onze klanten. Denk hierbij aan het doorvoeren van wijzigingsverzoeken, het oplossen van technische vraagstukken en het ondersteunen van onze projectorganisatie.

Jij begrijpt als Avaya professional dat je een bijdrage levert aan een nog betere klantbeleving! In deze functie geven we jou verantwoordelijkheid en de ruimte om initiatieven te ontplooien. Kennisontwikkeling en het delen van kennis staan bij ons centraal. We besteden veel aandacht aan persoonlijke ontwikkeling. Ieder jaar spreken wij met jou een opleidingsplan af die geheel in het teken staat van je technische- en persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt onder andere 24×7 de beschikking over een state-of-the art test- en ontwikkeling omgeving die je kunt gebruiken voor kennisverbreding of waarmee je kunt experimenteren om voorbereid te zijn op situaties die je in de praktijk tegenkomt.

Wat vragen wij van jou?

Om deze functie goed uit te kunnen voeren vragen we minimaal MBO werk- en denkniveau van je, aangevuld met Avaya certificeringen. Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in het analyseren en oplossen van complexe problemen binnen het Avaya UC portfolio (denk hierbij aan Communication Manager, Session Manager, Session Border Controller, IP-Office of Call Management System). Je krijgt energie van het samenwerken met en het toepassen van je kennis bij onze klanten. Je bent een creatieve teamspeler en communicatief sterk in zowel woord als geschrift. Je werkt klant- en resultaatgericht, flexibel, bent analytisch sterk en vooral dienstverlenend.
Gemotiveerd om aan jezelf en je carrière te werken.

Wat bieden wij jou?

Een prettige werksfeer en korte communicatielijnen;
Een afwisselende baan in een gestaag groeiende, professionele service- & supportorganisatie met marktconforme voorwaarden;
Een fulltime dienstverband (40 uur per week);
Goede opleidingsmogelijkheden
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling

Enthousiast geworden? Mail dan je sollicitatiebrief en CV naar Lambert Knorren, Businessunit Manager Professional Services, lknorren@s4ict.nl .